Različne pešpoti na Lašček

Lašček velja s svojimi 1071 m za najvišji vrh Banjške planote. Od tu se nam ponuja lep razgled na Julijske Alpe s Triglavom, na Furlanijo in Julijsko krajino, na Šentviško in Trnovsko planoto, na jugu pa uzremo Tržaški zaliv, kjer bomo ob lepem vremenu opazili celo ladje.

Na Lašček lahko pridemo po različnih poteh, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.

LAŠČEK - LOKOVEC

Dolžina poti: 11,5 km
Čas hoje: 3h 45min

Opis poti:
Urejena in markirana pot, ki vodi do vrha, je primerna predvsem za jesenske, pomladne in zimske izlete.
Priporočamo krožno pot, ki vodi od cerkve v Srednjem Lokovcu, kjer se ob vrnitvi lahko odžejate v bližnjem lokalu Winkler.

NA LAŠČEK SKOZI NOVO MESTO

Dolžina poti: 5,3 km
Čas hoje: 1h 45 min

Opis poti:
Steza vodi od cerkve v Srednjem Lokovcu navkreber mimo igrišča, nato pa po nekaj asfaltnih metrih pridemo do zaselka Novo mesto. Pot nadaljujemo po makadamski cesti in kolovozu, nato pa se po stezi vzpnemo skozi gozd, mimo nekaj osamljenih hiš z zelo zanimivimi kamnitimi portali. Nato se preko Javorce spustimo do asfaltne ceste in po nekaj metrih zavijemo levo na stezo, mimo kamnitih ograd, kjer bomo po nekaj minutah hoje dosegli vrh.
Za zelo slikovito in nezahtevno pot bomo porabili 1 h 45 min. Pot je urejena in markirana.

GOZDNA POT NA LAŠČEK SKOZI REŠTELO

Dolžina poti: 6,2 km
Čas hoje: 2 h

Opis poti:
Od cerkve v Srednjem Lokovcu nas bo pot vodila približno 15 min po asfaltni cesti skozi zaselek Reštela. V ostrem levem ovinku zavijemo desno na kolovoz, kjer nas bo urejena in markirana pot peljala skozi gozd. Izmenjaje, nekaj časa po stezi, nekaj časa po kolovozu, gremo mimo Šarmuskega brezna, tu in tam se nam odpre pogled na Julijske Alpe. Za pot, ki je nezahtevna, bomo od cerkve do vrha porabili 2 uri zmerne hoje.

Z VRH JEČMENC NA LAŠČEK

Dolžina poti: 2,1 km
Čas hoje: 45 min

Opis poti:
Poti se lotimo na križišču Vrh Ječmenc in se mimo domačije podamo navkreber. Po strmi, markirani in urejeni poti bomo vrh dosegli v 45 minutah.